https://alcohome.co.il/

מחירי יינות ישראליים

160.00
מחיר ל100 מ"ל: 21.33
59.0099.00
מחיר ל100 מ"ל: 7.87
85.90
מחיר ל100 מ"ל: 11.45

מחירי יינות ישראליים

באלכוהום אנו מציעים עבורכם מחירי יינות ישראליים הכי משתלמים. כמו כן, עם משלוחים מהירים עד הבית. לפרטים נוספים ולהזמנות טלפוניות – 058-4223844.

מחירי יינות ישראלים

מחירי יינות ישראליים מכלל אזורי הארץ

אתם יכולים למצוא את המבחר הגדול ביותר באינטרנט עם מחירי יינות ישראליים משתלמים אצלנו באלכוהום. החל מיקבים קטנים צנועים ועד למותגים ידועים שזכו לאינספור שבחים על היינות המובילים שלהם. עם אקלים ים תיכוני מושלם, ישראל היא אחד מאזורי היין העתיקים והמעוררים ביותר על פני כדור הארץ. איכות היינות הישראלים זינקה בשנים האחרונות, הודות לטכניקות ייצור יין משופרות ודור חדש של ייננים צעירים מוכשרים ונלהבים. שתיית יין תוצרת ארץ החלב והדבש היא חוויה שאין כמותה, עם קשר ישיר לשורשים התנכיים העתיקים של הארץ ולאנרגיה התוססת והתוססת של העתיד.

מחירי יינות ישראליים מהגליל

הגליל בצפון ישראל נחשב לאחד האזורים הטובים ביותר בישראל. וזאת הודות לגובה הרב יחסית שלו ולכמות המשקעים השנתית, המעולה עבור ייצור יינות מעולים בסגנון בורדו אשר עשויים עם יין אדום קברנה סוביניון ומרלו. היקבים המובילים באזור כוללים את יקב רמת הגולן, יקב פלם ויקב דלתון.

יינות משומרון

אזור יין תנ”כי ישן נוסף, שומרון ידוע ביקב כרמל. יקב זה נוסד ע”י הברון אדמונד דה רוטשילד בבורדו בשנת 1882. האקלים הים תיכוני המתון כאן אידיאלי לגידול זנים צרפתיים כמו מרלו, קברנה סוביניון, שנין בלאן וסוביניון בלאן.

יין שמשון

חבל שמשון, הקרוי על שם הדמות המקראית האגדי, נמצא במישור החוף המרכזי של ישראל, מדרום מזרח לתל אביב, שם משגשגים גפנים באקלים מתון. אחד השמות החשובים כאן הוא יקב תשבי. יקב אשר הוקם ב-1882 על ידי זוג עולים מליטא בתמיכתו של הברון אדמונד דה רוטשילד שהקים את יקב כרמל המצליח מאוד בשומרון.

יינות מהר יהודה

מחירי יינות ישראליים מהר יהודה, מהאזור הסמוך לעיר ירושלים נמצאים ברשימה למעלה. אזור בו נמצאים רבים מהיצרנים המובילים בישראל. ביניהם דומיין דו קסטל, כרמי צרעה ויתיר. הענבים גדלו על המדרונות העדינים האלה במשך כ-2,500 שנה. כמו כן, הכרמים בגובה רב עוזרים לייצר יינות אדומים מאוזנים לחלוטין. בנוסף יינות אלו הם מורכבים מאוד, העשויים לרוב מזני ענבים צרפתיים. 

מאמר זה נכתב בשיתוף עם חברת GO TOP – קידום אתרים במנועי חיפוש.

הרשמו וקבלו עדכונים לתיבת המייל שלכם!
מאמרים נוספים
כתבות נוספות

1 thoughts on “מחירי יינות ישראליים

  1. Pingback: יין לבן מבעבע מוסקטו יוצא מן הכלל - אלכוהום

התגובות סגורות.

נגישות
פתח צ'אט
1
ברוכים הבאים לאלכוהום 🍹
Scan the code
כל המשקאות במקום אחד
היי,
איך נוכל לעזור?